Cvičenie s vlastnou váhou používam hlavne pri klientoch, ktorí majú minimálne skúsenosti s cvičením a ich telo si musí navyknúť na pravidelnú záťaž.

Napriek tomu odporúčam tento druh aktivity každému,
kto ma chuť rozhýbať svoje telo, či už je začiatočník, stredne pokročilý alebo tomu, kto potrebuje svoje telo udržať v kondícii.

Výhoda tréningu:

Tréning môžete robiť kedykoľvek v pohodlí domova alebo kdekoľvek sa  nachádzate a nie ste limitovaný ničím len vlastným komfortom.

Na tréning v domácom prostredí nemusí byť potrebné žiadne vybavenie.

Jeho výhodou je možná široká modifikácia. Dôležité je, zachovať si pravidelný režim, dlhodobo na sebe pracovať, aby si telo zvyklo na zvýšnú záťaž. Celkový stav kondície si človek buduje dlhodobo a preto treba postupovať krok po kroku a neustále na sebe pracovať. Variácie cvikov s vlastnou váhou umožňujú dlhodobo zlepšovať manipuláciu s vlastným telom. To znamená, že po zvládnutí ľahších variánt cvikov môžte skúšať tie pokročilé, ktoré boli pred tým pre Vás náročné.

Cviky s vlastnou váhou do veľkej miery zapájajú naraz viac svalových partií.

tým budujete silu a koordináciu komplexnejšie, zlepšujete rovnováhu a flexibilitu. Táto forma trénovania je vhodná na celkovú kondíciu a spaľovanie tukov (samozrejme ak robíte cviky s vyššou intenzitou, rýchlo a s krátkymi prestávkami). Nárast svalstva a sily pri cvičení s vlastnou váhou tak isto využijete vtedy, keď chudnete, nakoľko budovanie svalovej hmoty musí isť ruka v ruke so spaľovaním tuku.

Tréning je zostavený tak, aby sa vaše telo spevnilo, zbavilo nadbytočného tuku a vo výsledku vyzeralo lepšie.

V kombinácií so správnou stravou a pravidelnosťou Vás telo odmení trvalými výsledkami a kontrolou vlastného tela.