Martina Mišovicová – Základné plankové variácie

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Martina si pre Vás pripravila základné plankové variácie 🧎🏼‍♀️.
Plank pomáha zlepšovať držanie tela, podporuje chrbát a zlepšuje koordináciu. To znamená, že je komplexným cvikom pre naše telo, s mnohými viariáciami. A preto postupne budeme cvičiť plank v rôznych variáciach. V tomto tréningu sa zameriame na jednoduché plankové cviky.
Martina si pre Vás pripravila základné plankové variácie 🧎🏼‍♀️.
Plank pomáha zlepšovať držanie tela, podporuje chrbát a zlepšuje koordináciu. To znamená, že je komplexným cvikom pre naše telo, s mnohými viariáciami. A preto postupne budeme cvičiť plank v rôznych variáciach. V tomto tréningu sa zameriame na jednoduché plankové cviky.

Martina Mišovicová – Celé telo so stoličkou

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Dnes opäť cvičíme s Martinou 👱‍♀️
Tá si pre Vás dnes taktiež ako minule pripravila cvičenie so stoličkou 🪑
Snažte sa každý jeden cvik precítiť tak, aby ste po cvičení mali zo seba lepší pocit 💪
Dnes opäť cvičíme s Martinou 👱‍♀️
Tá si pre Vás dnes taktiež ako minule pripravila cvičenie so stoličkou 🪑
Snažte sa každý jeden cvik precítiť tak, aby ste po cvičení mali zo seba lepší pocit 💪

Martina Mišovicová – Stred tela so stoličkou

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Využívaš pri tréningu brucha stoličku? Prečo si to nesťažiť keď sa dá? Tento tréning môžeš vykonávať kdekoľvek a všetko čo budeš na to potrebovať je stolička. Brušné svaly môžeš vytvarovať aj inak ako robením klasických brušákov.
Využívaš pri tréningu brucha stoličku? Prečo si to nesťažiť keď sa dá? Tento tréning môžeš vykonávať kdekoľvek a všetko čo budeš na to potrebovať je stolička. Brušné svaly môžeš vytvarovať aj inak ako robením klasických brušákov.

Martina Mišovicová – Celé telo

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Chceš sa poriadne zapotiť?
S pomocou kombinácií cvikov v tomto tréningu maximálne zapojíš celé telo.
Žiadna svalová partia sa nedostane do nevýhody.
Intenzita tréningu dobre pôsobí na zrýchlenie metabolizmu a tým pádom na spaľovanie tukov.
S využitím plankových variácií komplexne zapojíš stred tela.
Chceš sa poriadne zapotiť?
S pomocou kombinácií cvikov v tomto tréningu maximálne zapojíš celé telo.
Žiadna svalová partia sa nedostane do nevýhody.
Intenzita tréningu dobre pôsobí na zrýchlenie metabolizmu a tým pádom na spaľovanie tukov.
S využitím plankových variácií komplexne zapojíš stred tela.

Martina Mišovicová- Stred tela s minibandom

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Čo tak si spestriť tréning brucha s minibandom?
Miniband si našiel aj svoje miesto pri cvikoch na brucho.
Takéto odporové cvičenie je hnacou silou, ktorá podporuje väčší rozsah pohybu počas natiahnutia a svaly pracujú v celom rozsahu pohybu.
Zvoľ si miniband s menším odporom, aby sa poriadne natiahol pri daných cvičeniach. Ak ti to bude moc ľahké, neváhaj si vybrať väčší odpor minibandu.
Čo tak si spestriť tréning brucha s minibandom?
Miniband si našiel aj svoje miesto pri cvikoch na brucho.
Takéto odporové cvičenie je hnacou silou, ktorá podporuje väčší rozsah pohybu počas natiahnutia a svaly pracujú v celom rozsahu pohybu.
Zvoľ si miniband s menším odporom, aby sa poriadne natiahol pri daných cvičeniach. Ak ti to bude moc ľahké, neváhaj si vybrať väčší odpor minibandu.

Martina Mišovicová – Tréning vrchnej časti tela s minibandom

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Vyskúšaj cvičiť vrch tela pomocou minibandu, ktorý ti pomôže poriadne rozpáliť ruky a ramená.
Tento tréning je pre to ako stvorený.
Efektívne s ním precvičíš chrbtové a prsné svalstvo, biceps či triceps.
Miniband je šetrný ku kĺbom, čím podstatne znižuje riziko zranenia.
Je ideálny ku stabilizácií ramenných svalov a prevedení cvikov.
Vyskúšaj cvičiť vrch tela pomocou minibandu, ktorý ti pomôže poriadne rozpáliť ruky a ramená.
Tento tréning je pre to ako stvorený.
Efektívne s ním precvičíš chrbtové a prsné svalstvo, biceps či triceps.
Miniband je šetrný ku kĺbom, čím podstatne znižuje riziko zranenia.
Je ideálny ku stabilizácií ramenných svalov a prevedení cvikov.

Martina Mišovicová – Tréning spodnej časti tela s minibandom

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Poriadne si precvič spodnú časť tela s minibandom.
Minibandy sú obľúbené pri cvičeniach na dolnú polovicu tela.
Výborne aktivujú sedacie svaly a bedrá, napríklad aj pred ťažkým silovým tréningom zameraným na nohy a zadok.
Zvoľ si správny odpor. Nezabúdaj, že čím tuhší miniband si vyberieš, tým viac budú trpieť tvoje nohy a zadok 🙂
Poriadne si precvič spodnú časť tela s minibandom.
Minibandy sú obľúbené pri cvičeniach na dolnú polovicu tela.
Výborne aktivujú sedacie svaly a bedrá, napríklad aj pred ťažkým silovým tréningom zameraným na nohy a zadok.
Zvoľ si správny odpor. Nezabúdaj, že čím tuhší miniband si vyberieš, tým viac budú trpieť tvoje nohy a zadok 🙂

Martina Mišovicová – Tréning celého cela s minibandom

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Precvič si celé telo a zober si na pomoc miniband, ktorý spestrí škálu cvikov.
Miniband je prenosný, ľahko použiteľný a ponúka rôzne úrovne odporu.
Môže byť použitý pri každom druhu tréningu.
Cvičenia s minibandom zlepšujú flexibilitu, silu a rozsah pohybu danej svalovej partie. Pomôcka je vhodná pre všetkých, ktorí si chcú svoj tréning a cvičenia ozvláštniť a dynamizovať.
Precvič si celé telo a zober si na pomoc miniband, ktorý spestrí škálu cvikov.
Miniband je prenosný, ľahko použiteľný a ponúka rôzne úrovne odporu.
Môže byť použitý pri každom druhu tréningu.
Cvičenia s minibandom zlepšujú flexibilitu, silu a rozsah pohybu danej svalovej partie. Pomôcka je vhodná pre všetkých, ktorí si chcú svoj tréning a cvičenia ozvláštniť a dynamizovať.

Martina Mišovicová – Tréning celého tela s expanderom

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Poznáš expander alebo si s nim už cvičil?
Čo tak si zacvičiť celé telo s jeho pomocou.
Pre mnohých ľudí je veľkou neznámou a pritom je to veľmi účinné cvičenie.
Jeho používanie prináša veľké prínosy, ak sa použije samostatne, alebo v kombinácií s cvičením so závažím.
S expanderom si zlepšíš flexibilitu, koordináciu a mobilitu celého tela, posilníš a buduješ svaly, tvaruješ postavu, zvyšuješ silu a spevníš brušné svalstvo.
Vytvára pocit rovnováhy, zvyšuje pružnosť svalov a kĺbov.
Poznáš expander alebo si s nim už cvičil?
Čo tak si zacvičiť celé telo s jeho pomocou.
Pre mnohých ľudí je veľkou neznámou a pritom je to veľmi účinné cvičenie.
Jeho používanie prináša veľké prínosy, ak sa použije samostatne, alebo v kombinácií s cvičením so závažím.
S expanderom si zlepšíš flexibilitu, koordináciu a mobilitu celého tela, posilníš a buduješ svaly, tvaruješ postavu, zvyšuješ silu a spevníš brušné svalstvo.
Vytvára pocit rovnováhy, zvyšuje pružnosť svalov a kĺbov.

Martina Mišovicová – Tréning celého tela

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Zaraďuješ do svojho tréningu v posilke aj cviky s vlastnou váhou?
Ak nie tak začni, pretože zaradiť pár cvikov na záver klasického tréningu so záťažou dodatočne prekrví a napumpuje tvoje svalstvo.
Cviky s vlastnou váhou do veľkej miery zapájajú naraz viac svalových partií, tým buduješ silu a koordináciu komplexnejšie, zlepšuješ rovnováhu a flexibilitu.
Táto forma trénovania je vhodná na celkovú kondíciu a spaľovanie tukov (samozrejme ak robíš cviky s vyššou intenzitou, rýchlo a s krátkymi prestávkami).
Zaraďuješ do svojho tréningu v posilke aj cviky s vlastnou váhou?
Ak nie tak začni, pretože zaradiť pár cvikov na záver klasického tréningu so záťažou dodatočne prekrví a napumpuje tvoje svalstvo.
Cviky s vlastnou váhou do veľkej miery zapájajú naraz viac svalových partií, tým buduješ silu a koordináciu komplexnejšie, zlepšuješ rovnováhu a flexibilitu.
Táto forma trénovania je vhodná na celkovú kondíciu a spaľovanie tukov (samozrejme ak robíš cviky s vyššou intenzitou, rýchlo a s krátkymi prestávkami).
12