Martina Mišovicová – Stredne pokročilé plankové variácie III

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Plankových variácií je skutočne mnoho a preto pokračujeme ďalej o čosi ťažšími cvikmi. Preto sa nenechaj odradiť. Plank ma nespočetne veľa výhod prečo ho cvičiť. Výsledkom pravidelného cvičenia je spevnenie nie len brucha ale celého tela. Využívaš najmä celé brušné svalstvo, svaly ramien, predných stehien ale aj lýtok. Pokiaľ plank budeš pravidelne zaraďovať do svojho tréningu, pozitívne výsledky sa dostavia čoskoro.
Plankových variácií je skutočne mnoho a preto pokračujeme ďalej o čosi ťažšími cvikmi. Preto sa nenechaj odradiť. Plank ma nespočetne veľa výhod prečo ho cvičiť. Výsledkom pravidelného cvičenia je spevnenie nie len brucha ale celého tela. Využívaš najmä celé brušné svalstvo, svaly ramien, predných stehien ale aj lýtok. Pokiaľ plank budeš pravidelne zaraďovať do svojho tréningu, pozitívne výsledky sa dostavia čoskoro.

Martina Mišovicová – Plankové variácie II

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Pokračujeme v sérií stredne pokročilých plankových variácií. Dôvodom, prečo zapojiť plank do tréningu je, že kým pri brušákoch pracuje izolovaná skupina brušných svalov, pri planku sa zapája okrem svalov prednej časti trupu aj skupina na bokoch a chrbte. Síce sa plank cvičí s vlastnou hmotnosťou, v tomto tréningu použijeme ako pomôcku fit loptu. A nebude to inak aj nabudúce.
Pokračujeme v sérií stredne pokročilých plankových variácií. Dôvodom, prečo zapojiť plank do tréningu je, že kým pri brušákoch pracuje izolovaná skupina brušných svalov, pri planku sa zapája okrem svalov prednej časti trupu aj skupina na bokoch a chrbte. Síce sa plank cvičí s vlastnou hmotnosťou, v tomto tréningu použijeme ako pomôcku fit loptu. A nebude to inak aj nabudúce.

Martina Mišovicová – Dynamický tréning nôh

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Názov tréningu už napovedá tomu, že to nebude klasický statický tréning nôh, ale naopak sa trošku viac zapotíme. Pretože cviky na nohy budú kombinované, dynamické a hlavne o čosi zaujímavejšie. Dynamika je nevyhnutná pre rozvoj kondície a výdrže napínaných svalov. Preto nepochybne netreba vynechať tréning nôh ako dôležitú fázu tréningu.
Názov tréningu už napovedá tomu, že to nebude klasický statický tréning nôh, ale naopak sa trošku viac zapotíme. Pretože cviky na nohy budú kombinované, dynamické a hlavne o čosi zaujímavejšie. Dynamika je nevyhnutná pre rozvoj kondície a výdrže napínaných svalov. Preto nepochybne netreba vynechať tréning nôh ako dôležitú fázu tréningu.

Martina Mišovicová – Tréning na silné paže

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Ramená a ruky sú jednou z prvých partií tela, ktoré prezradia, či a ako človek športuje. Tvarované ruky a ramená sú dôležité nielen pre celkovú symetriu postavy, ale tiež pre zdravie. Cviky na ruky môžu poslúžiť aj ako prevencia, vďaka ktorej môžeš predísť ich bolesti a ochabnutiu ak nepracuješ manuálne. A preto sa v tomto tréningu zameriame práve na paže. Na prvý pohlaď to bude vyzerať jednoducho, ale už po niekoľkých sériach ta riadne budú páliť ruky.
Ramená a ruky sú jednou z prvých partií tela, ktoré prezradia, či a ako človek športuje. Tvarované ruky a ramená sú dôležité nielen pre celkovú symetriu postavy, ale tiež pre zdravie. Cviky na ruky môžu poslúžiť aj ako prevencia, vďaka ktorej môžeš predísť ich bolesti a ochabnutiu ak nepracuješ manuálne. A preto sa v tomto tréningu zameriame práve na paže. Na prvý pohlaď to bude vyzerať jednoducho, ale už po niekoľkých sériach ta riadne budú páliť ruky.

Martina Mišovicová – Nohy a zadok so stoličkou

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Ak chceš mať pekné stehná a zadok, dá sa to dosiahnuť aj mimo posilňovne. Stačí, ak si na pomoc zoberieš stoličku a môžeš začať makať v pohodlí domova. Sedacie svaly a nohy môžeš vytvarovať aj inak ako robením klasických drepov. Tréning obsahuje tri dvojice cvikov a vďaka stoličke to bude o niečo zaujímavejšie.
Ak chceš mať pekné stehná a zadok, dá sa to dosiahnuť aj mimo posilňovne. Stačí, ak si na pomoc zoberieš stoličku a môžeš začať makať v pohodlí domova. Sedacie svaly a nohy môžeš vytvarovať aj inak ako robením klasických drepov. Tréning obsahuje tri dvojice cvikov a vďaka stoličke to bude o niečo zaujímavejšie.

Martina Mišovicová – Stredne pokročilé plankové variácie

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Opäť pokračujeme v sérií plankových variácií. V tomto tréningu sa zameriame na stredne pokročilé plankové variácie. Plank je šetrný ku kĺbom a počas jeho cvičenia sa nenamáhajú. Cviky vyzerajú síce jednoducho, ale opak je však pravdou. Správne držanie tela v jednej polohe pri narastajúcom svalovom napätí je naozaj náročné.
Opäť pokračujeme v sérií plankových variácií. V tomto tréningu sa zameriame na stredne pokročilé plankové variácie. Plank je šetrný ku kĺbom a počas jeho cvičenia sa nenamáhajú. Cviky vyzerajú síce jednoducho, ale opak je však pravdou. Správne držanie tela v jednej polohe pri narastajúcom svalovom napätí je naozaj náročné.

Martina Mišovicová – Základné plankové variácie

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Martina si pre Vás pripravila základné plankové variácie ??‍♀️.
Plank pomáha zlepšovať držanie tela, podporuje chrbát a zlepšuje koordináciu. To znamená, že je komplexným cvikom pre naše telo, s mnohými viariáciami. A preto postupne budeme cvičiť plank v rôznych variáciach. V tomto tréningu sa zameriame na jednoduché plankové cviky.
Martina si pre Vás pripravila základné plankové variácie ??‍♀️.
Plank pomáha zlepšovať držanie tela, podporuje chrbát a zlepšuje koordináciu. To znamená, že je komplexným cvikom pre naše telo, s mnohými viariáciami. A preto postupne budeme cvičiť plank v rôznych variáciach. V tomto tréningu sa zameriame na jednoduché plankové cviky.

Martina Mišovicová – Celé telo so stoličkou

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Dnes opäť cvičíme s Martinou ?‍♀️
Tá si pre Vás dnes taktiež ako minule pripravila cvičenie so stoličkou ?
Snažte sa každý jeden cvik precítiť tak, aby ste po cvičení mali zo seba lepší pocit ?
Dnes opäť cvičíme s Martinou ?‍♀️
Tá si pre Vás dnes taktiež ako minule pripravila cvičenie so stoličkou ?
Snažte sa každý jeden cvik precítiť tak, aby ste po cvičení mali zo seba lepší pocit ?

Martina Mišovicová – Stred tela so stoličkou

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Využívaš pri tréningu brucha stoličku? Prečo si to nesťažiť keď sa dá? Tento tréning môžeš vykonávať kdekoľvek a všetko čo budeš na to potrebovať je stolička. Brušné svaly môžeš vytvarovať aj inak ako robením klasických brušákov.
Využívaš pri tréningu brucha stoličku? Prečo si to nesťažiť keď sa dá? Tento tréning môžeš vykonávať kdekoľvek a všetko čo budeš na to potrebovať je stolička. Brušné svaly môžeš vytvarovať aj inak ako robením klasických brušákov.

Martina Mišovicová – Celé telo

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Chceš sa poriadne zapotiť?
S pomocou kombinácií cvikov v tomto tréningu maximálne zapojíš celé telo.
Žiadna svalová partia sa nedostane do nevýhody.
Intenzita tréningu dobre pôsobí na zrýchlenie metabolizmu a tým pádom na spaľovanie tukov.
S využitím plankových variácií komplexne zapojíš stred tela.
Chceš sa poriadne zapotiť?
S pomocou kombinácií cvikov v tomto tréningu maximálne zapojíš celé telo.
Žiadna svalová partia sa nedostane do nevýhody.
Intenzita tréningu dobre pôsobí na zrýchlenie metabolizmu a tým pádom na spaľovanie tukov.
S využitím plankových variácií komplexne zapojíš stred tela.
12