Martina Mišovicová – Tréning na silné paže

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Ramená a ruky sú jednou z prvých partií tela, ktoré prezradia, či a ako človek športuje. Tvarované ruky a ramená sú dôležité nielen pre celkovú symetriu postavy, ale tiež pre zdravie. Cviky na ruky môžu poslúžiť aj ako prevencia, vďaka ktorej môžeš predísť ich bolesti a ochabnutiu ak nepracuješ manuálne. A preto sa v tomto tréningu zameriame práve na paže. Na prvý pohlaď to bude vyzerať jednoducho, ale už po niekoľkých sériach ta riadne budú páliť ruky.
Ramená a ruky sú jednou z prvých partií tela, ktoré prezradia, či a ako človek športuje. Tvarované ruky a ramená sú dôležité nielen pre celkovú symetriu postavy, ale tiež pre zdravie. Cviky na ruky môžu poslúžiť aj ako prevencia, vďaka ktorej môžeš predísť ich bolesti a ochabnutiu ak nepracuješ manuálne. A preto sa v tomto tréningu zameriame práve na paže. Na prvý pohlaď to bude vyzerať jednoducho, ale už po niekoľkých sériach ta riadne budú páliť ruky.

Martina Mišovicová – Nohy a zadok so stoličkou

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Ak chceš mať pekné stehná a zadok, dá sa to dosiahnuť aj mimo posilňovne. Stačí, ak si na pomoc zoberieš stoličku a môžeš začať makať v pohodlí domova. Sedacie svaly a nohy môžeš vytvarovať aj inak ako robením klasických drepov. Tréning obsahuje tri dvojice cvikov a vďaka stoličke to bude o niečo zaujímavejšie.
Ak chceš mať pekné stehná a zadok, dá sa to dosiahnuť aj mimo posilňovne. Stačí, ak si na pomoc zoberieš stoličku a môžeš začať makať v pohodlí domova. Sedacie svaly a nohy môžeš vytvarovať aj inak ako robením klasických drepov. Tréning obsahuje tri dvojice cvikov a vďaka stoličke to bude o niečo zaujímavejšie.

Martina Mišovicová – Stredne pokročilé plankové variácie

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Opäť pokračujeme v sérií plankových variácií. V tomto tréningu sa zameriame na stredne pokročilé plankové variácie. Plank je šetrný ku kĺbom a počas jeho cvičenia sa nenamáhajú. Cviky vyzerajú síce jednoducho, ale opak je však pravdou. Správne držanie tela v jednej polohe pri narastajúcom svalovom napätí je naozaj náročné.
Opäť pokračujeme v sérií plankových variácií. V tomto tréningu sa zameriame na stredne pokročilé plankové variácie. Plank je šetrný ku kĺbom a počas jeho cvičenia sa nenamáhajú. Cviky vyzerajú síce jednoducho, ale opak je však pravdou. Správne držanie tela v jednej polohe pri narastajúcom svalovom napätí je naozaj náročné.

Martina Mišovicová – Základné plankové variácie

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Martina si pre Vás pripravila základné plankové variácie ??‍♀️.
Plank pomáha zlepšovať držanie tela, podporuje chrbát a zlepšuje koordináciu. To znamená, že je komplexným cvikom pre naše telo, s mnohými viariáciami. A preto postupne budeme cvičiť plank v rôznych variáciach. V tomto tréningu sa zameriame na jednoduché plankové cviky.
Martina si pre Vás pripravila základné plankové variácie ??‍♀️.
Plank pomáha zlepšovať držanie tela, podporuje chrbát a zlepšuje koordináciu. To znamená, že je komplexným cvikom pre naše telo, s mnohými viariáciami. A preto postupne budeme cvičiť plank v rôznych variáciach. V tomto tréningu sa zameriame na jednoduché plankové cviky.

Martina Mišovicová – Celé telo so stoličkou

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Dnes opäť cvičíme s Martinou ?‍♀️
Tá si pre Vás dnes taktiež ako minule pripravila cvičenie so stoličkou ?
Snažte sa každý jeden cvik precítiť tak, aby ste po cvičení mali zo seba lepší pocit ?
Dnes opäť cvičíme s Martinou ?‍♀️
Tá si pre Vás dnes taktiež ako minule pripravila cvičenie so stoličkou ?
Snažte sa každý jeden cvik precítiť tak, aby ste po cvičení mali zo seba lepší pocit ?

Martina Mišovicová – Stred tela so stoličkou

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Využívaš pri tréningu brucha stoličku? Prečo si to nesťažiť keď sa dá? Tento tréning môžeš vykonávať kdekoľvek a všetko čo budeš na to potrebovať je stolička. Brušné svaly môžeš vytvarovať aj inak ako robením klasických brušákov.
Využívaš pri tréningu brucha stoličku? Prečo si to nesťažiť keď sa dá? Tento tréning môžeš vykonávať kdekoľvek a všetko čo budeš na to potrebovať je stolička. Brušné svaly môžeš vytvarovať aj inak ako robením klasických brušákov.

Martina Mišovicová – Celé telo

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Chceš sa poriadne zapotiť?
S pomocou kombinácií cvikov v tomto tréningu maximálne zapojíš celé telo.
Žiadna svalová partia sa nedostane do nevýhody.
Intenzita tréningu dobre pôsobí na zrýchlenie metabolizmu a tým pádom na spaľovanie tukov.
S využitím plankových variácií komplexne zapojíš stred tela.
Chceš sa poriadne zapotiť?
S pomocou kombinácií cvikov v tomto tréningu maximálne zapojíš celé telo.
Žiadna svalová partia sa nedostane do nevýhody.
Intenzita tréningu dobre pôsobí na zrýchlenie metabolizmu a tým pádom na spaľovanie tukov.
S využitím plankových variácií komplexne zapojíš stred tela.

Martina Mišovicová- Stred tela s minibandom

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Čo tak si spestriť tréning brucha s minibandom?
Miniband si našiel aj svoje miesto pri cvikoch na brucho.
Takéto odporové cvičenie je hnacou silou, ktorá podporuje väčší rozsah pohybu počas natiahnutia a svaly pracujú v celom rozsahu pohybu.
Zvoľ si miniband s menším odporom, aby sa poriadne natiahol pri daných cvičeniach. Ak ti to bude moc ľahké, neváhaj si vybrať väčší odpor minibandu.
Čo tak si spestriť tréning brucha s minibandom?
Miniband si našiel aj svoje miesto pri cvikoch na brucho.
Takéto odporové cvičenie je hnacou silou, ktorá podporuje väčší rozsah pohybu počas natiahnutia a svaly pracujú v celom rozsahu pohybu.
Zvoľ si miniband s menším odporom, aby sa poriadne natiahol pri daných cvičeniach. Ak ti to bude moc ľahké, neváhaj si vybrať väčší odpor minibandu.

Martina Mišovicová – Tréning vrchnej časti tela s minibandom

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Vyskúšaj cvičiť vrch tela pomocou minibandu, ktorý ti pomôže poriadne rozpáliť ruky a ramená.
Tento tréning je pre to ako stvorený.
Efektívne s ním precvičíš chrbtové a prsné svalstvo, biceps či triceps.
Miniband je šetrný ku kĺbom, čím podstatne znižuje riziko zranenia.
Je ideálny ku stabilizácií ramenných svalov a prevedení cvikov.
Vyskúšaj cvičiť vrch tela pomocou minibandu, ktorý ti pomôže poriadne rozpáliť ruky a ramená.
Tento tréning je pre to ako stvorený.
Efektívne s ním precvičíš chrbtové a prsné svalstvo, biceps či triceps.
Miniband je šetrný ku kĺbom, čím podstatne znižuje riziko zranenia.
Je ideálny ku stabilizácií ramenných svalov a prevedení cvikov.

Martina Mišovicová – Tréning spodnej časti tela s minibandom

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Poriadne si precvič spodnú časť tela s minibandom.
Minibandy sú obľúbené pri cvičeniach na dolnú polovicu tela.
Výborne aktivujú sedacie svaly a bedrá, napríklad aj pred ťažkým silovým tréningom zameraným na nohy a zadok.
Zvoľ si správny odpor. Nezabúdaj, že čím tuhší miniband si vyberieš, tým viac budú trpieť tvoje nohy a zadok 🙂
Poriadne si precvič spodnú časť tela s minibandom.
Minibandy sú obľúbené pri cvičeniach na dolnú polovicu tela.
Výborne aktivujú sedacie svaly a bedrá, napríklad aj pred ťažkým silovým tréningom zameraným na nohy a zadok.
Zvoľ si správny odpor. Nezabúdaj, že čím tuhší miniband si vyberieš, tým viac budú trpieť tvoje nohy a zadok 🙂
12