Iveta Ďurišová – Spevňovanie brucha a chrbta

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
I41PF2WL1Y
Túžite aj vy po vypracovanom bruchu, ktorým sa dnes pýši nejeden fitness nadšenec na sociálnych sieťach? Brucho patrí medzi najproblematickejšie partie mnohých ľudí. Na to, aby vyzeralo presne podľa vašich predstáv, musíte poznať tie najlepšie cviky. My Vám ich prinášame v tomto videu. GQ3A8TB4FV
I41PF2WL1Y
Túžite aj vy po vypracovanom bruchu, ktorým sa dnes pýši nejeden fitness nadšenec na sociálnych sieťach? Brucho patrí medzi najproblematickejšie partie mnohých ľudí. Na to, aby vyzeralo presne podľa vašich predstáv, musíte poznať tie najlepšie cviky. My Vám ich prinášame v tomto videu. GQ3A8TB4FV

Iveta Ďurišová – Spevňovanie brucha a chrbta

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Počet ľudí s bolesťami chrbta pribúda. Potvrdzujú to lekári a upozorňujú, že dokonca aj mladých dvadsiatnikov a tridsiatnikov. Podľa štatistík pobolieva chrbát až 80% Slovákov, pričom bolesti sa opakujú v rôznej intenzite a období preto si dnes Iveta pre Vás pripravila tréning na spevňovanie brucha a chrbta. 78IN2LWLG6
Počet ľudí s bolesťami chrbta pribúda. Potvrdzujú to lekári a upozorňujú, že dokonca aj mladých dvadsiatnikov a tridsiatnikov. Podľa štatistík pobolieva chrbát až 80% Slovákov, pričom bolesti sa opakujú v rôznej intenzite a období preto si dnes Iveta pre Vás pripravila tréning na spevňovanie brucha a chrbta. 78IN2LWLG6

Iveta Ďurišová – Hrudník vlastnou váhou

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Iveta si pre Vás pripravila vysoko intenzívny tréning na hrudnú časť tela ?. Cardio intervalový tréning zlepšuje metabolizmus glukózy, ale aj kondíciu. Dĺžka cvičenia je 30 – 40 sekúnd a vždy prestávka 15 – 20 sekúnd, zase podľa cvicenca.
Iveta si pre Vás pripravila vysoko intenzívny tréning na hrudnú časť tela ?. Cardio intervalový tréning zlepšuje metabolizmus glukózy, ale aj kondíciu. Dĺžka cvičenia je 30 – 40 sekúnd a vždy prestávka 15 – 20 sekúnd, zase podľa cvicenca.

Iveta Ďurišová – Stehná, látka a brucho

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Iveta si pre Vás pripravila tréning stehien, lýtok a brucha. Pretože ten pekáč buchet sa ti nevytvorí sám.
Iveta si pre Vás pripravila tréning stehien, lýtok a brucha. Pretože ten pekáč buchet sa ti nevytvorí sám.

Iveta Ďurišová – Intervalový kardio tréning

SLEDUJTE TOTO A OMNOHO VIAC NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
SLEDUJTE TOTO
A OMNOHO VIAC
NA EFITKO
Už ste si zakúpili členstvo? Prihlásiť sa
Dnes si pre Vás Iveta pripravila intervalový kardio tréning ?‍♀️. Tento typ tréningu má „zázračné“ účinky na vaše bunky a celú hormonálnu činnosť ?. Okrem toho do pohybu zapája tie najviac ochabnuté typy svalov, ktoré tak chronicky málo používame ?.
Dnes si pre Vás Iveta pripravila intervalový kardio tréning ?‍♀️. Tento typ tréningu má „zázračné“ účinky na vaše bunky a celú hormonálnu činnosť ?. Okrem toho do pohybu zapája tie najviac ochabnuté typy svalov, ktoré tak chronicky málo používame ?.